Hoe helpt jouw mening?

  • TRANSPARANTIE

    Jouw mening maakt kwaliteit van de dienstverlening van Jeugd ggz inzichtelijk en ervaringen transparant.

  • Kwaliteitsverbetering

    Jouw mening helpt Jeugd ggz de kwaliteit klantgericht te verbeteren.

Waarom Jeugdggz.tevreden.nl

Door middel van continu tevredenheidsonderzoek inzicht in ervaringen van cliënten

  1. Jouw ervaring levert voor Jeugd ggz belangrijke informatie op om haar dienstverlening te verbeteren
  2. Onafhankelijk, professioneel en betrouwbaar onderzoek
Richtlijnen

Kwaliteitsverbetering

Jeugd ggz gebruikt het onderzoeksplatform jeugdggz.tevreden.nl actief om cliëntervaringen in kaart te brengen en haar kwaliteit te verbeteren.
Jeugd ggz nodigt haar cliënten uit om deel te nemen aan het onderzoek. Met inzicht in de resultaten, uitgebreide rapportagemogelijkheden en verbeteradviezen kan Jeugd ggz nog beter voldoen aan jouw wensen en verwachtingen.

Klachtenprocedure

Over Jeugd GGZ

Jeugd ggz ondersteunt kinderen en jongeren met psychiatrische problemen en hun omgeving.
De ondersteuning is gericht op het oplossen van problemen en het beperken van de gevolgen daarvan voor het dagelijks leven.
Waar mogelijk stimuleren wij de eigen kracht van de patiënt en zijn of haar netwerk, om zo de behandeling te ondersteunen en deze zo kort mogelijk te laten duren.

Over Tevreden.nl

Tevreden.nl is een toonaangevend bureau op het gebied van klant- en medewerkertevredenheidsonderzoek. Wij bieden totaaloplossingen aan een verscheidenheid van dienstverlenende bedrijven en instanties.

Door branchebrede of organisatie-specifieke onderzoeksoplossingen te ontwikkelen kunnen organisaties doorlopend de tevredenheid van klanten en medewerkers in kaart brengen.